1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Csgo strategie.

Discussie in 'Counter Strike' gestart door HellRaiser, 3 aug 2015.

1. HellRaiser Belgium

HellRaiser Hoofd GCZ Beheerder Medewerker Hoofd GCZ Beheerder

Country:
    Belgium
    Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    27
    Wat is volgens jou een strategie waarmee je een ronde kan winnen? Of bestaat zoiets niet en is het een kwestie van skills, teamwork en geluk?

Of is er een combinatie van de 2 mogelijk? Strategie én skills, teamwork en geluk? Of ga jij het strijdperk in met de bedoeling om iedereen omver te knallen?

Laat het ons weten....

2. Google AdSense Guest Advertisement

to hide all adverts.
  3. stteksken10 Belgium

stteksken10 New Member Community lid

Country:
    Belgium
    Lid geworden:
    30 jan 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    ik denk gewoon 1ste goed communiceren met je teamleden en 2de nooit alleen opgaan is dodelijk altijd per 2 of per 3 naar een doel gaan en waar je denkt dat de vijand zal komen daar je vizier ophouden en richting boven lichaams deel of beter het hoofd
    3de veel plezier maken en als iemand een keer mist of een ronde dom verliest niet zeggen je kunt er niks van mekaar motiveren en zeggen dat kan beter of zo zou ik het doen in het verbolg

4. HellRaiser Belgium

Country:
    Belgium
    Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    27
    Communicatie; dat is vind ik persoonlijk een moeilijke. Het is mijn ervaring dat je naarmate je mekaar meer en meer tegenkomt op TS, het ook beter gaat met de teamplay. Veel plezier krijg je ook naarmate je meer en meer met dezelfde mensen gaat spelen. (Dat was toch zo in mijn BF2 verleden).
    Verder is het allemaal heel juist wat je daar zegt. Oh, nog een vraagje; zou het de moeite zijn om telkens een teamleader aan te stellen?

5. Hamza | DonkeyKongGamer Netherlands

Hamza | DonkeyKongGamer Member Community lid

Country:
    Netherlands
    Lid geworden:
    1 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    7
    Mijn strategie! Veel flashen! Dan killen :p
    Ik burst fire/spray! Vaak beginnen bij de hoofd want het eerste schot is meestal het precieste. En dan naar beneden aimen. Meestal zijn ze dan dood! Anders opnieuw :)

HellRaiser vindt dit leuk.
  6. Dimitri Antrop Belgium

Dimitri Antrop New Member Community lid

Country:
    Belgium
    Lid geworden:
    7 mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    2
    3 belangrijke T's
    Teamplay
    Tacktics
    Timing
    50% om een winnende war te spelen.
    Uiteraard moet je dan ook het spel wat onder de knie hebben en de maps wat kennen.
    Ik probeer zoveel mogelijk met dezelfde mensen te spelen, zo leer je elkaars bewegingen en omgekeerd.
    met random players ben je meestal gedoomed.

7. Dimitri Antrop Belgium

Dimitri Antrop New Member Community lid

Country:
    Belgium
    Lid geworden:
    7 mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    2
    zoals ik hierboven zei... met random players ben je .....
    2x dik tegen mijn tanden gekregen in cs :(
    nu ja, met de ene maat die mee deed heb ik dan wel fun gehad, maar als de 3 andere er niet voor gaan sta je daar toch maar in je onderbroek :eek:

8. HellRaiser Belgium

Country:
    Belgium
    Lid geworden:
    2 feb 2015
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    27
    Oh yeah, kan ik volledig inkomen. Voor je als team op mekaar ingespeeld bent, dan heb je al wat uurtjes achter je pc doorgebracht hoor. En eigenlijk niet alleen achter je pc. IRL ook....
    In mijn vorige clans kwamen we al eens geregeld irl samen. Om een gezicht op een stem te kunnen plakken. Dan gingen we bowlen, of airsoften, of paintballen, of gewoon, naar de Gentse feesten. You know, hang out. En als je het dan echt met mekaar kon vinden, dan kwam dat ook te voorschijn online. Dat zag je. Dan zat het snor, dan kon je ook gewoon eerlijk tegen mekaar zijn. Wanneer het goed ging, maar ook wanneer het complete bagger was. En niemand die je dat kwalijk nam. (als het terechte kritiek was natuurlijk).

De drie grote T's die je daar opnoemt, daar moet voor gewerkt worden. Die krijg je niet zomaar.

Deel Deze Pagina